Now you're just somebody that I used to know.

Godkväll, ligger i sängen höll jag på att skriva men ska eätta mig till madrass. Jag trivs på min madrass. 
 
Nu gick det några dagar igen innan jag kommer till skott med att skriva. Förhoppningsvis har jag en dator imorgon och då blir det bra mycket enklare. Ska börja ta mer foton också,  jag som brukar vara papparzi. Nåväl, vi hamnade i Eskilstuna ändå i fredags och jag och Sara gick och såg Labyrint. Jag var nykter, men nog fan hade jag L:et i luften dansandes ändå. Natten blev som vanligt när det är jag och sara som är ute minnesvärd. Helt crazy, satt ute i snöfallet sju på morgonen i en fet jaccuzi och ba njöt av livet. Det är det jag älskar med Sara och mig. Man vet aldrig vad som händer. Usch vad jag saknar henne. Måste försöka komma iväg på våran resa vi pratat om sista året eller årena ska jag säga. Vi skulle verkligen behöva en veckas vila. Lördagen blev Myspys.
 
Känner mig förvirrad, har beslutsångest deluxe all inclusive kan jag lova. Ena timmen vill jag en sak och andra helt tvärtom. Fast jag vet nog egentligen vad som verkligen är bäst. Time will tell. Man lever bara en gång, och ingen prövning här i livet kan knäcka mig. I can only get stronger.
 
Godnatt. 
 
 
Våran vardag | |
Upp