Never underestimate the person you love.

Lördag kväll, har en sjuk liten prins som har somnat så gott i sin säng med favoritkepsen på huvudet. Det gick inte att få av den idag. Hosta och feber, hoppas det har gett sig imorgon. Var ute på förmiddagen i snön, kan ju aldrig skada med lite frisk luft. Lånade grannens snowracer som Lejonet fick åka på. Hanna har lagat världens godaste Oxfilépasta, har säkert gått upp fem kilo sen vi flyttade hit och ännu har jag inte tagit mig till gymmet, det är illa. Men imorgon ska jag gå dit!! På måndag har jag återigen en massa måsten så jag hoppas verkligen Leon är frisk då. 

Pratade med min älskade morfar ikväll också, man saknar på ett annat sätt när man vet att det inte går att ses på samma sätt. 

Jag vet inte om det här är det rätta för mig och Leon, Vet man till hundra säkert någon gång? Jag ger det ett halvår med världens positivaste inställning så får vi se vad som händer.




Våran vardag | |
Upp