You never really stop loving someone, you just learn to live without theme,

Hemma i Eskilstuna igen, klumpen i magen är tillbaka. Usch, jag ska inte bo här, jag mår inte bra här. Har tänkt på det ända sen jag åkte till Sollentuna i tisdags. Det är där jag ska bo. Jag älskar att umgås med Hanna, Jonas, Gabriel och Mino. Leon och Mino blev bästisarr direkt, utan tvivel. Det roliga är att hon har ett stort rum och en stor garderob med fönster som man kan göra om till ett litet sovrum. Perfekt, egen toalett och bo tillsammans med världens finaste. Jag har ju faktiskt bott tillsammans med dom tidigare i tre månader när jag väntade Leon och Sargon satt inne. Har redan lyckats fixa två extra jobb på timmar. Ska nog provjobba nästa helg. Jag och Hanna kan hjälpas åt med barnen så vi kan jobba lite hur som. Jag kan försöka fixa mig en egen lägenhet. Dock hur svårt som helst i Stockholm, men vem vet. Känns sm att jag har absolut allt att vinna om jag flyttar. Det är bara 1 timme med tåg mellan Eskilstuna och Sthlm så det är inga problem. Leon ska ju fortfarande få träffa sina Nana och Mormor och Gudmor och självklart alla runtomkring, vi får åka hit varannan helg eller så beroende på jobb. Det löser sig. Ska tvätta hela kvällen, Leon har däckat, har haft en jobbig dag. Sista minnesstunden för Sargon. Många tårar och mycker känslor och saknad. If i only have one wish. Varit hemma hos Leons farmor (nana) hela eftermiddagen/kvällen och bara umgåtts, hur skönt som helst var det. Saknaden blir så stark där.
På tal om något helt annat, jag har inte tränat på hela veckan och det ger mig bra med ångest kan jag lova. Måste verkligen åka ner och träna i morgon. Två timmarspass satsar jag på, ska försöka få med mig Anna också på hennes lediga dag. Åker tillbaka till Sollentuna på måndag eftermiddag. Först ska vi göra ett kärt återbesök på vattenpalatset. Är lika trött som Leon egentligen, tog precis en lång varm dusch och tänkte krypa ner i sängen efter jag varit nere i tvättstugan. Nej, nu ska jag leta jobb i Stockholm på datorn. Ha en mysig lördagskväll.
 
 
 
 
 
 
 
 
Våran vardag | |
Upp