it's important to make people happy, but you most first start with yourself.

Tillbaka i Stockholm, helt underbart. Var bara hemma i två dagar. Men den här gången ska jag få massor gjort. Ska till soc i Sollentuna i morgon och prata med dom om lägenhet. Hoppas på att dom kan hjälpa mig. Söka en massa jobb ska jag göra. Blir nog kvar hela veckan, leon får vara hemma från dagis. Det gör nog inte så mycket, jag försöker sysselsätta honom så gott jag kan, plus att han har Mino att leka med så det borde inte vara några problem.
 
Igår var vi på stan med Anna och bowlade, det var första gången för Leon och han var ett riktigt bowlingproffs, skitkul hade vi och självklart vann jag, jag hade värsta pressen på mig när jag var yngre och spelade med min pappa. Jag har nog lärt mig därifrån hur man gör. Anna körde mest klotet i rännan, men huvudsaaken var ju att vi hade roligt. Sen kom Sara och Alvin till oss och man märkte verkligen hur mycket barnen har saknat varandra och även mig och Sara såklart. 
 
Träningen har jag lagt på hyllan lite, har dock tagit med mig träningskäder ifall jag får något ryck, nej nu ska barn badas och läggas tidigt idag, blir en skön kväll framför tvn förmodligen. 
 
 
Våran vardag | |
Upp