If you never chase a dream, you'll never catch one.

Godkväll, ligger i soffan och kollar på gamla julkalendern greveholms slott, en liten prins är livrädd för spökena på tvn. Han ligger och myser hos Gabriel. Han är helt kär i Gabriel, han frågade minst 100 gånger idag när han var i skolan vilken tid han kom hem igen. Så nu är han hemma och Leon är supernöjd. Barnen har precis badat och pyjamasen är på. Jag och Leon åkte in till Sollentuna för att träffa Jonas. Köpte lite julklappar till Leon, så nu är jag strax klar. Känns skönt. Förra året hade jag inte råd att köpa en enda. Har egentligen inte det det här året heller, men nu har jag verkligen prioriterat. Den här julen ska bli bra, Leon ska få massvis med julklappar. Jag, Anna och Sara ska försöka hinna gå på lite loppisar innan också och köpa en massa småsaker, allt för att det ska bli så många julklappar som möjligt. Jag minns hur glad jag var över många små julklappar när jag var mindre.
 
Barnen ska snart sova och själv ska jag skicka iväg lite mail om lägenheter. Måste dock ha fast jobb och vara rökfri. Men det kanske går att ordna ändå? Man ska ju inte vara negativ. Funderar på att lägga ut en annons på blocket också? Kan man göra så? Jag är så sugen på att flytta, skulle vilja säga upp lägenheten nu den sista. Pratade med en kille om jobb idag också, förmodligen om jag har tur har jag en heltidstjänst på Basilica som ska öppnar i Upplands väsby om en månad. Det skulle vara toppen. 
 
Nej nu ska jag kramas lite med dom underbara killarna jag har här i soffan.
 
 
Våran vardag | |
Upp