You're a good girl and you know it.

Fullt upp kan jag lova. jag och min vapendragare har packat nästan hela lägenheten, kom precis hem från sthlm, varit där och tömt Leons blivande rum som tidigare varit ett prylrum med bara massa skit egentligen. Nu står rummet klart för Lejonet att flytta in. Har dock problem. Har ingenstans att göra av mina möbler. Kommer enbart ta med leons rum och småsaker samt kläder såklart. Kostar för mycket att magasinera.  Har ganska mycket på min "göra lista" imorgon, nu ska jag göra Leon sällskap bland alla mina 10 kuddar i sängen. Jag tror verkligen på våran nystartade kapitel i livet. Samtidigt har jag ont i magmagen av nervositeten. Det svåraste kommer vara att vara ifrån min andra halva. Men jag ska nog lyckas få dit henne och min bonusunge ♥
 
 
Våran vardag | |
Upp